Εικόνα

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Φίλε Μου (BMC)


Άκου φίλε μου.

 Σε θέλω δίπλα μου. Δε σε θέλω όμως συνέχεια. Άφησε με μόνο, μείνε κι εσύ μόνος. Το ξέρουμε και οι δύο ότι η μοναξιά είναι αρκετές φορές υγεία. Μη το ξεχνάς!

Σε θέλω δίπλα να ανταλλάζουμε τις δυνάμεις μας, όχι τις αδυναμίες μας. Γιατί υπάρχουν ίχνη αμφιβολίας στην εμπιστοσύνη του ενός προς τον άλλον; Αφού είμαστε φίλοι! Τι τρέχει φίλε μου;

Μίλα μου. Θέλω να συζητάμε όπως παλιά. Δε θέλω να κοιτάζουμε τους περαστικούς πίνοντας καφέ. Βαρέθηκα. Σιχάθηκα!

Άντε σήκω φίλε μου, πάμε να κάνουμε ότι είχαμε σχεδιάσει! Θυμάσαι τι λέγαμε; Γιατί δε σηκώνεσαι; Κουράστηκες; Ωραία, ξεκουράσου λίγο. Το ίδιο θα κάνω και εγώ. Δεν είμαστε ρομπότ.

Από πού λες να ξεκινήσουμε; Από τα δύσκολα ή από τα εύκολα;  Πάμε, από τα δύσκολα. Εκεί σε θέλω!

Μη φοβάσαι φίλε μου. Εγώ είμαι εδώ. Μαζί θα ανέβουμε το βουνό. Κράτα με να σε κρατώ!
Το έχουμε ξανακάνει και θα το ξανακάνουμε για όσο χρειαστεί. Αφού γι αυτό είμαστε εδώ. Γουστάρουμε!

Τι θες τώρα; Να πιούμε; Βάλε! Τι θες τώρα, να τραγουδήσουμε; Πάμε! Ό,τι θέλουμε κάνουμε! Τι σκέφτεσαι; Τι σε απασχολεί; Μίλα μου!

Μη μου πεις πολλά! Αφού καταλαβαινόμαστε με τα μάτια. Τόσα περάσαμε. Μία κουβέντα λέμε, δέκα εννοούμε. Άσε τους άλλους να λένε και να λένε…

Λοιπόν, που μείναμε; Μη ξεχνιέσαι! Το βουνό! Σήκω φίλε μου, σχεδόν φτάσαμε. Κράτα λίγο ακόμα!

Κι αν κάποτε μίλησα απότομα. Μη με παρεξηγείς. Το καλό σου και μόνο θέλω. Το ξέρεις αυτό. Αφού είμαστε φίλοι! Είναι δυνατόν να θέλω το κακό σου; Είναι δυνατόν να σε ζηλεύω;

Το ξέρω ότι κι εσύ το ίδιο μιλάς, φίλε μου. Στην ψύχρα. Δεν υπάρχουν συναισθήματα πολλά - πολλά. Μεγαλώσαμε τώρα. Μάθαμε, τι πρέπει και τι δε πρέπει. Έτσι δεν είναι; Μίλα μου!

Πάλι αμφιβάλεις; Ας μείνουμε πάλι για λίγο χόρια. Σκέψου φίλε μου. Θυμήσου ποιος είσαι και ποιος είμαι, τι θέλουμε να κάνουμε, από πού ξεκινήσαμε και προς τα πού πηγαίνουμε. Κοίτα όλα αυτά που καταφέραμε μέχρι τώρα! Δες τα μόνος σου! Δες τα πάλι!

Μην υποτιμάς τον εαυτό σου και μην υποτιμάς και μένα! Δεν είμαστε χόρια τώρα. Τώρα είμαστε μαζί. Μαζί μπορούμε. Πάμε άλλη μία φορά…

Βάζω εγώ κρασί, εσύ τραγούδα!  Έτσι κοπελομάθαμε και δε θα γεροντοξεχάσουμε.

Ακούς φίλε μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου